Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.
- Returul se face cu etichetele initiale intacte, impreuna cu accesoriile /cadourile si toate documentele cu care a fost livrat acel produs (dupa caz).
- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
- Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele mentionate de tine in solicitarea de retur, dupa verificarea pachetului livrat de catre curier, returul va fi refuzat si expediat catre tine, suportand, de asemenea, si costul transportului.
- Atentie! Produsele fabricate la comanda sau personalizate in mod clar la cererea clientului, nu sunt acceptate la retur.
Produse livrate cu deteriorare/piese lipsa din colet:
- In cazul in care ai primit un produs zgariat/deteriorat/cu piese lipsa, te rugam sa ne transmiti un e-mail la adresa office@supermagneti.ro.
- In aceste situatii noi vom suporta toate costurile aferente remedierii situatiei.
- Pentru a putea rezolva situatia fara probleme este important sa ne transmiti si poza cu produsul deteriorat ori cu piese lipsa in termen de maxim 48 ore de la primire. O poti face fie prin email fie pe whatsapp la numarul 0762.749.009.